Labels

SUPPORT JULIAN ASSANGE

Thursday, August 1, 2013

Steve Beckow met Een Uur met een Engel en White Cloud, via Blossom

Steve Beckow met Een Uur met een Engel en White Cloud, via Blossom

White Cloud: 

“Een douche van Liefde op jullie Planeet is dichtbij.”

 

 

29 juli 2013

Bron:  http://goldenageofgaia.com/2013/07/white-cloud-a-showering-of-love-upon-your-planet-is-close/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=white-cloud-a-showering-of-love-upon-your-planet-is-close 

Steve Beckow:  White Cloud kwam door bij Blossom Goodchild bij ‘Een Uur met een Engel’, op 29 juli 2013. Ik ga nu deze transmissie posten en laat het volgen met ons interview met Blossom zodat lezers nut hebben om White Cloud’s  boodschap te lezen in de dagelijkse samenvatting van vandaag.


The first thing on my mind....Hij maakt de verrassende opmerking die ook Saul heeft gedaan, dat Ascentie, die hij het Gebeuren noemt, sneller zal komen dan we misschien denken. We zitten dichtbij het oversteken van de eindlijn, zegt hij. En dit zal een douche van liefde zijn. Dank aan Ellen voor onze transcriptie.


White Cloud: Een zeer warm welkom aan u, mister Steve. Ik wil u zo noemen en ik wil ook graag een warm welkom geven aan iedereen die de tijd heeft genomen om vandaag naar mijn woorden te luisteren.

Steve:  Dank u White Cloud. En ook een welkom aan u.

WCl: Grote dank aan u. Ik ben me bewust wat u zei waarover we gaan spreken, en het was gisteren voor de eerste keer  in een lange tijd, zoals Blossom dat zei, dat mij een radio-optreden werd gegeven, en het was prachtig voor me om te kunnen spreken. En dat jullie misschien geïnteresseerd zijn in het feit dat je zo dichtbij, zo dichtbij, mijn vrienden, komen en  zijn gekomen, om de eindlijn over te steken.

En ik wil tegen jullie allemaal zeggen, dat jullie vermoeid raken. Jullie hebben al een lange reis gemaakt. Maar denk er nou maar geen moment aan om het nu op te geven! Jullie hebben zo lang al gereisd! Jullie zijn op een plek aangekomen waar je, zoals ik gisteren zei, als in een race zou lopen, dan zouden je benen moe zijn, en toch weten jullie dat je alleen nog maar een etappe hoeven te lopen.

En als jullie, met dat weten, die waarheid vatten, is het dan niet dat je wordt aangespoord, dat je denkt: “Ja, het is zo, ik moet nog maar een stukje lopen. Ik kan in mij die kracht vinden om sneller te lopen dan ik tot nu toe gedaan heb. Want ik weet dat als ik eenmaal die eindlijn gepasseerd ben, ik zal zijn waar ik probeer te komen.”

Dus, mijn vrienden, alhoewel velen van jullie je soms voelen om het op te geven, of toegeven,  aan het gevoel van…”Ik kan het niet meer!”  Zeg ik tegen jullie, ga diep in je ziel en erken dat jullie hier beneden kwamen omdat je werd uitgekozen, omdat jullie, ieder van jullie, IN je de kracht van grote strijders van licht hebben. Het was zo dat velen van jullie vrijwillig wilden komen.

En velen van jullie werden gekozen. Maar er waren ook velen die net zo sterk als jullie waren die niet werden uitgekozen. Want er is alleen maar een bepaald aantal dat op deze planeet kan zijn in deze tijd. En daarom moeten anderen van ergens anders het werk doen.

Er waren anderen die vrijwillig meededen, mijn vrienden. En toch waren ze niet sterk genoeg om dit vol te houden. Dus daarom is het dat mijn boodschap aan jullie heden is om te begrijpen dat jullie degenen zijn die jullie wereld gaan veranderen. Want jullie hebben het weten om dit te doen.

Jullie wisten voordat je kwam hoe intens dit zou zijn. Jullie wisten hoe moeilijk de moeilijke tijden zouden zijn. Jullie werd dit getoond. Jullie werd zelfs een ervaring gegeven van het gevoel ervan. En toch stemden jullie er nog mee in. Jullie zeiden: “Ja, ik ga naar beneden voor die missie, want dit is van het grootste belang. En als je mij kiest, zal ik er voor zorgen dat ik het zal volhouden, tot aan mijn grootste vermogen.”

Dus, daarom mijn vrienden, wil ik dat jullie je dat herinneren. En die tijd waarop je denkt dat het te moeilijk is, en hoe je licht kan schijnen in die dichtheid, denk er aan, denk er dan aan dat je uitgekozen werd om hier te komen zodat het kan doorschijnen. Jullie, als je licht, en dat is nu meer dan ooit, kunnen dat licht uit je laten schijnen, vanuit je hart, door je ogen. En dat, mijn vrienden, is alles waarom jullie kwamen om dat te doen.

Zien wij dat als moeilijk, om je licht naar buiten te zenden? Nee, wat wel moeilijk is voor dat licht om door de duisternis heen te breken. Maar dat is geen zorg voor jullie. Alles wat jullie moeten doen is om vanuit jullie op elk moment het licht te laten schijnen.  

En daar wil ik bijvoegen, dat als je gedachten in verwarring raken en verduisterd en verzwakt worden, en jullie je afvragen hoe je zult doorgaan, stop dan dat kleine licht in je hoofd, zodat dit al die gedachten verstrooit en je hoofd en denken worden daardoor gevuld met dit licht. En als dat met dit licht is gevuld, is er geen ruimte meer voor al die twijfels en angsten.

Word in volheid dat licht dat je bent door de volheid van het licht dat je bent te kennen.

En mijn vrienden, ik heb nu een woordje met Blossom. Eventjes een moment.

Ja, het is in orde. Ik zeg tegen u Mister Steve, als er een vraag is die jullie willen stellen,als we tijd hebben dan zou ik blij zijn die te beantwoorden, maar ik weet niet hoeveel tijd we nog hebben.

Steve: Oh, dan maken we tijd, White Cloud. Geen zorgen daarover. Maar ik heb wel enkele vragen.

Ashtar zei dat hij denkt dat de laatste fase in September kon zijn. Aartsengel Michaël heeft gezegd, nee, het is waarschijnlijker meer tussen februari 2014 tot februari 2015. Maar dan zijn er weer andere kanalen – ik zal hun namen niet noemen – maar die zeggen wat u nou net zegt, dat het heel dichtbij is.

Ten eerste, kunt u ons, nee, geen datum, maar een soort benadering geven over hoe dichtbij we zijn?  En dan heb ik ook nog andere vragen.

WCl:  Ik zal u zeggen – en als u nu Blossom de hele tijd zou zien, de hele tijd dat u sprak, heeft zij een enorme grijns op haar gezicht, omdat er is…  het woord dat ik zal geven is ‘wanhoop’ er is wanhoop bij mensen op de planeet die zo verlangend zijn opdat dingen echt gaan beginnen te gebeuren, zeg maar. Maar ik zal tegen u zeggen, want Blossom weet dit, en velen weten dat, dat we geen datums meer geven.

Steve: Ja.

WCl: Omdat het is te… als het niet op de manier kan werken die we hadden, zeg maar gepland, enz. is het te nadelig op de lange termijn. Wat ik hierover tegen iedereen wil zeggen, als je je leven moet leven op de manier waarop dat gewenst is – en dat is op elk moment in vreugde kunnen leven – daarmee werkend, je alleen daarop concentreren, je focussen op de vreugde van je leven, dan is het op die manier dat je de vibratie omhoog brengt.

En hoe meer vibratie omhoog is gegaan, hoe sneller die dingen gaan plaats vinden die jullie wensen.

Maar, als zo velen van jullie – en wij begrijpen tot op bepaalde hoogte waarom – ze zeggen, “Alsjeblieft,” zoals Blossom naar de hemel kijkt en zegt: “Willen jullie je alsjeblieft laten zien?” het is niet zo omdat zij niet gelooft dat zoiets kan gebeuren. Het is niet zo dat ze bewijs nodig heeft, het is zo dat als het gebeurt, zij in het diepste deel van haarzelf weet dat het plan al goed onderweg is, zogezegd. En dat is waar zo velen naar verlangen.

Maar wat ik opnieuw wil zeggen is dat het zal gebeuren door jullie die zich concentreren op de vreugde van jullie leven. Als je stopt met je afvragen wanneer, en ook met respect, en het focus daarop weghalen en jullie je focussen op het moment van : “Voel ik me nu blij?”

Ik sprak gisteren ook over ‘het Gebeuren’ waar velen over spreken en velen dachten dat het al na december vorig jaar was. Maar ik zeg tegen jullie, dit Gebeuren is niet weg gegaan. Dit Gebeuren zal plaats vinden. En dit is een douchen van liefde dat zal neerdalen, als je wilt, op jullie planeet, op een manier die nooit eerder is gedaan. Maar dat Gebeuren kan gebeuren, in eenvoudige woorden, en hangt af van de blijdschap van die zielen op Aarde.

Kan dit je enigszins helpen?

Steve: Ja, dat doet het. En misschien kunnen we hier ook een spirituele zaak verduidelijken? En dat is dat er twee soorten commentaar zijn. Een soort commentaar praat over afstandelijk zijn en niet het diepste stuk opzoeken, denk ik dat mensen vaak zeggen, om in balans te blijven, en wat meer.

En dan is er een ander soort commentaar, van recent, dat zegt, oh, nee, je kunt juist heel blij worden in de verwachting van de Ascentie, je kunt best heel blij worden voor die wereldse  valuta herstel, of NESARA, of Onthulling. Ik denk dat sommige mensen in verwarring zijn. Ze weten niet of ze in evenwicht moeten zijn en afstandelijk of hun blijdschap naar buiten moeten laten komen. Kunt u daar commentaar op geven, alsjeblieft?

WCl: Ik zeg tegen Blossom, dat het los is van elk resultaat. De vreugde in het zelf gaat niet over….  Ik, voor mezelf, zeg dat het Gebeuren dat komt, ja, dat is verblijdend, verheugend, het is onbeschrijfelijk verblijdend. Maar de ziel zelf weet voordat zij kwam, in de grote kennis van zichzelf, dat dit Gebeuren zal plaats vinden.

Ik herhaal mezelf, maar dit is zo belangrijk. Door blij te willen zijn over wat er gaat komen, ben je niet blij over het moment waar je in bent, omdat je iets wenst dat je in de toekomst vreugde zal brengen in plaats van je te concentreren op de vreugde waar je nu in bent.

En ik wil alleen maar zeggen,zoals bij alle dingen, dwaal ik een beetje af van het onderwerp, wees los van alle resultaten. Ben gewoon, in de aanwezigheid van jezelf op elk moment, zodat wat er ook voor je ligt, vreugdig zal zijn. Want jullie zetten geen verwachting op iets, want je concentreert je volledig om op dit moment liefde en licht te zijn.

De hoop dat anderen hebben voor wat er in de toekomst gaat gebeuren is perfect in orde om te hebben, maar het is veel voordeliger om je gewoon te concentreren op jezelf nu. Want wat er dan gaat gebeuren dadelijk zal dat op zijn eigen manier gaan doen, en wat men ervaart zal dan in volledigheid zijn, als je wilt, van wat het eerst was, dat zij hoopten dat het kon worden.

Steve: Okay. Ik begrijp het onderscheid. Wij zijn vreugde, en u wilt dat wij de vreugde ervaren die wij zijn om…

WCl: Daarom zijn jullie hier, mijn vrienden.

Steve: ..om blij te zijn bij voorbaat is niet hetzelfde. Dat is niet blij zijn.  Dat is denken over iets in de toekomst. Dus ik begrijp dat en ik zal dat ook duidelijk maken in enkele artikelen.

Nu, ik wil nu even uitzoeken of dit Gebeuren waar u op wijst, als u daarover praat, praat u dan over de hele wereld, en daarmee bedoel ik alleen de mensen die dit willen, of praat u alleen over lichtwerkers? (1)

WCl: Nee,  ik praat over alles, ik bedoel het niet alleen voor lichtwerkers. Waarom zou dat zo zijn? Met alle respect, er is geen oordeel… of…   iedereen is gelijk. Dit Gebeuren, zeg ik tegen jullie, is niet alleen voor jullie Moeder aarde en voor de mensen daarop, maar het is voor galaxies en universums. Want alles is Een, zoals je weet. Dus kan dit niet alleen maar enkelen beïnvloeden! Dit heeft invloed op Iedereen. Want dit is een…  ik zeg dat het voorbij of meer dan universeel is. het is een gebeuren waar ieder levend aspect van het leven bij is betrokken. Want je kunt niet… Zoals jullie weten, een daad van iemand heeft invloed op  anderen.

En daarom zal het effect van dit Gebeuren, alles beïnvloeden, maar wat betreft zielen op Aarde bijvoorbeeld, en nou, ik zou zeggen al het andere ook, is afhankelijk van de vibratie van dat levende aspect van iets waar dit mee resoneert. Want de energie die zal doorkomen moet in die mate zijn om bij alles dat levend is te passen.. Het …. Als iemand ongelooflijk ontwikkeld is, en bewust en wakker in hun eigen ziel, dan zullen ze, zoals je wilt, een minder verdunde versie van die energie verkrijgen, terwijl iemand die nog slaapt, daarbij zou het hun wezen in filteren op een veel meer verdunde wijze, om ze – en ik zeg – om ze niet letterlijk te doden!

Steve:  Right.  Juist.

WCl: Want de intensheid van die energie zal natuurlijk worden aangepast aan ieder levend ding/iets. En toch zeg ik tegen jullie dat dit Gebeuren een energie zal voortbrengen…  Weet u dat een energie binnenkwam op 21 december vorig jaar, en die beïnvloedt nog velen. Maar niettemin is deze energie daar op subtielere wijze voor iedere ziel. Aangezien die veel minder subtiel zou zijn zou ik gewoon zeggen.

Steve: Ik denk dat wat ik wilde verduidelijken was, of dit Gebeuren waar u over praat was, waar Aartsengel Michaël over sprak als vroege golven, of dat dit het Gebeuren is. En dat hebt u beantwoord. U zei, dat dit “het Gebeuren is.”

Nog een paar vragen. De Aarde, zoals ik het begrijp, is de eerste planeet om door dit experiment te gaan van stoffelijke Ascentie. Dus, is dit dan waarom al de galaxies en universums naar ons kijken?

WCl: Ik geef Blossom een soort moment. Ik laat Blossom iets zien dat een beeld is van jullie Aarde zoals met haar groen en haar blauw en haar wit, enz. van de wolken. Maar daarbinnen ziet zij een pasgeboren kind dat is opgerold in die bol. En dit is zo’n fenomeen, zoals je wilt… Mijn antwoord aan jullie in eenvoudigheid zou een ja zijn, mijn vriend. Maar het is dat al het  andere dat daar op is gericht want het is dit in de wieg zijn, de koestering van dit nieuwe experiment.

En dat is waarom het ook diegenen zijn die niet waren gekozen om in deze tijd op deze planeet te zijn, niet dat ze dat niet wilden zijn, want het is zo’n privilege om nu feitelijk op de Aarde te kunnen zijn tijdens deze immense overgang.

En toch, denk eraan, als iemand omhoog gaat in een lift, gaat hij veel verdiepingen omhoog, veel niveaus. En dat is wat ik laat zien, een beetje. Die lift kan niet gaan van de bodem tot aan de top zonder via al de andere verdiepingen te gaan, als je ziet wat ik bedoel. En dat is wat ik laat zien dat er gebeurt, en doorgaat te gebeuren met dat van jullie planeet.

Steve: Geoff West heeft me gevraagd u te vragen of u een tip kunt geven over of dit Gebeuren een gebeuren zal zijn van een door de Aarde gecreëerde ervaring dat resoneert naar de kosmos, of een door de hemel gecreëerd gebeuren dat resoneert van de kosmos naar Gaia, de mensheid?

WCl: Wat ik zeg is, begrijp dit alsjeblieft, dat voordat jullie kwamen, jullie wisten dat je in een bevoorrechte positie zou zijn om aanwezig te zijn bij dit gebeuren. Daarom moet de voorbereiding van de ziel/Zelf op dat gebeuren, een bepaald niveau hebben bereikt, zoals je wilt, van het Zelf en het geheel van de individuele zelven, als ik het zo kan stellen.

En toch is het dat deze instroom van goddelijke energie om het hele project aan te blazen uit de goddelijke Bron zal komen. Waar anders, denken jullie, kan dat vandaan komen?

Maar ik wil terug gaan naar het woord dat ik gebruik : “aanblazen”.  Ik liet aan Blossom zien, toen ik zei dat het net als de boost (zetje/stuwing) van een raket die wordt gelanceerd is, dat, als dit Gebeuren plaats vindt, dat die een immense impact zal hebben. Er zal geen een levende ziel zijn van dier, of insect of schepsel, of plant zijn, alles dat levend is, die er niet door wordt aangeraakt.  Ze zullen er niet doorheen slapen of gewoon doorgaan met televisie kijken. Het zal iedereen beïnvloeden.

Ik heb net over Blossoms innerlijke ogen gouden wit licht geplaatst, want er is geen andere manier waarop we mogelijk aan jullie kunnen beschrijven wat er gaat gebeuren totdat het feitelijk gebeurt.

Steve”Wow. Okay. Geoff is nu in een andere vraag gegleden. Hij vraagt: Wat is de mogelijke impact van de Ster van David verbinding op de 29ste (juli)? 

[pauze]

WCl: We zijn aan het wachten. Een moment. Onze tijd is voorbij. Ik zeg dit alleen, mijn vriend, omdat zoals jullie weten dat Blossom vandaag koorts heeft, en zij was bezorgd dat ik helemaal niet door kon komen maar ik zeg dat nu, in deze tijd, Blossom zeer, zeer heet wordt.

Steve: Okay. Ja.

WCl: Ik kon blijven, maar het zou schadelijk zijn voor haar welzijn erna.

Steve: Ja, inderdaad. Nou, u moet me afsnijden, want ik zou voor altijd misschien doorgaan en u vragen stellen. Dus, dank u zeer, White Cloud, om met ons te praten vandaag en om op zulke belangrijke vragen antwoord te geven. Dank u.

WCl: En dat is mij een genoegen. En zoals, wat ik altijd doe, zou ik gewoon graag willen afsluiten voor mezelf met de zegening die ik altijd geef.

Wij danken de Goddelijke Eenheid om deze bijeenkomst toe te staan.  We vragen altijd dat we bescheiden mogen blijven om te kunnen dienen en te ontvangen, en dat we mogen doorgaan om stoutmoedig als het licht en liefde verder te gaan. Adieu mijn vriend.

Steve: Dank u, White Cloud. Adieu.

WCl: Adieu.

Voetnoten:

(1) Archangel Michael, for instance, has talked about waves of Ascension. Is the Event that White Cloud discusses a wave for the early risers rather than the total event for the whole world?
(1) AEMichaël, bijv. eft over golven van Ascentie gesproken. Is het Geberuen waarover WCl praat een golf voor de vroege ‘opstaanders’, eerder dan een totaal gebeuren voor de hele wereld? 

No comments:

assange



At midday on Friday 5 February, 2016 Julian Assange, John Jones QC, Melinda Taylor, Jennifer Robinson and Baltasar Garzon will be speaking at a press conference at the Frontline Club on the decision made by the UN Working Group on Arbitrary Detention on the Assange case.

xmas





the way we live

MAN


THE ENTIRE 14:02' INTERVIEW IS AVAILABLE AT

RC



info@exopoliticsportugal.com

BJ 2 FEV


http://benjaminfulfordtranslations.blogspot.pt/


UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00h UTC


By choosing to educate ourselves and to spread the word, we can and will build a brighter future.

bj


Report 26:01:2015

BRAZILIAN

CHINESE

CROATIAN

CZECK

ENGLISH

FRENCH

GREEK

GERMAN

ITALIAN

JAPANESE

PORTUGUESE

SPANISH

UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00 H GMT


BENJAMIN FULFORD -- jan 19





UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00 H GMT

PressTV News Videos